جستجو کردن

خرید سس سیر | فروش انواع سس سیر با قیمت مناسب

سس سیر از جمله چاشنی های معطر و پر طرفداری است که در کنار انواع ساندویچ ها، خوراک های گوشتی و سبزیجات سرو می شود

سس سیر

سس سیر

سس سیر را می توانید به راحتی و با موادی در دسترس در منزل تهیه نمایید، برای این کار تنها کافیست موادی چون روغن، خردل، لیمو، سیر و نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید.

در حال حاضر برندهای مختلفی در زمینه تولید این چاشنی فعالیت می کنند، سیر با داشتن خاصیت ویروس کشی قوی می تواند به راحتی سموم بدن را از بین ببرد.

سیر با داشتن طبع گرم می تواند مصلح بسیاری خوبی برای غذاهای سرد باشد، خوردن این سس در کنار غذا علاوه بر هضم راحت موجب افزایش اشتها نیز می گردد.

این سس خوشمزه با توجه به ترکیباتی که دارد معمولا میزان کالری بالایی را وارد بدن می کند که از این نظر افراد چاق و دارای چربی خون بهتر است در مصرف آن جانب احتیاط را رعایت کنند.

مشخصات سس سیر

مشخصات سس سیر

سس سیر حالتی غلیظ و رنگی سفید یا شیری دارد، برای طعم دهی بهتر برخی از برندها از سبزی های معطر نیز داخل آن استفاده می کنند که درون سس قابل مشاهده است.

طعم غالب این سس به دلیل استفاده از سیر تند است به همین جهت برخی از افراد تمایلی به استفاده از آن ندارد، این محصول در ظروف پلاستیکی و شیشه ای بسته بندی می شود.

میزان کالری این ماده تقریبا بالاست برای همین افراد باید در مصرف آن احتیاط کنند، عدم استفاده از مواد نگهدارنده در تولید آن می تواند ویژگی منحصر به فردی در تولید سس سیر به شمار رود.

خرید سس سیر

خرید سس سیر

توجه به موارد زیر می تواند شما را در خرید سس سیر مرغوب راهنمایی کند:

  • رنگ این سس در حالت استاندارد سفید و متمایل به شیری است، یک سس مرغوب نباید بیش از حد رقیق یا غلیظ باشد.
  • ظرف بسته بندی این سس باید دارای درب هایی پلمپ شده باشد، همچنین بهتر است ظروفی برای بسته بندی انتخاب شوند که شیشه ای بوده تا بتوان به راحتی داخل آن را مشاهده کرد.
  • حتما به تاریخ های درج شده بر روی محصول و همچنین علامت استاندارد و مجوز بهداشتی بودن آن دقت کنید.
  • برندهایی را انتخاب کنید که معروف تر باشند، درصد سیر استفاده شده در سس و همچنین میزان مواد به کار رفته در آن نیز اهمیت فراوانی دارد.

قیمت سس سیر + خرید و فروش

قیمت سس سیر + خرید و فروش

سیر به دلیل خاصیت فراوان و ارزش غذایی بالا دارای قیمت زیادی است، به همین دلیل سس های سیر نیز به طبع آن با قیمت های بالایی به فروش می رسند.

نوع ترکیبات به کار رفته در سس با توجه به نوع برند متفاوت است که همین موضوع می تواند سبب نوسان قیمت آن شوند، قیمت سس سیر در رنج بین 35 تا 45 هزار تومان است که با توجه به حجم و نوع بسته بندی می تواند تغییر کند.

افزایش تقاضا در چند ماهه نخست امسال سبب شده بازار فروش این محصول افزایش قیمت را تجربه کند، با این وجود خرید آن از تهیه کننده اصلی ممکن است تا حدی در کاهش هزینه ها تاثیر داشته باشد.

برای خرید این چاشنی مفید و خوشمزه می توانید با شماره های درج شده در سایت با بخش فروش در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *