جستجو کردن

خرید انواع موسیر سبز با بهترین قیمت

موسیر سبز از نظر ظاهری شبیه پیازچه بوده و مصرف آن در غذا می تواند خواص زیادی داشته باشد، طبع گرم موسیر برای تعادل مزاج عالی است.

موسیر سبز

موسیر سبز

موسیر سبز نیز مانند انواع دیگر موسیر دارای عطر و بوی فراوانی است، قرار دادن یک شاخه از این سبزی می تواند بوی ضحم مرغ و گوشت را از بین ببرد.

این سبزی شباهت بسیاری زیادی به پیازچه دارد و افرادی که تجربه کافی در خرید آن ندارند ممکن است دچار اشتباه شوند.

از دیگر خواص این محصول این است که می تواند میزان فشار خون بدن را در حالت تعادل نگه دارد، آنتی اکسیدان هایی که در آن وجود دارند سبب تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند.

در ادامه به بیان برخی از مشخصات این سبزی معطر خواهیم پرداخت و نهایتا در مورد نحوه خرید و قیمت آن صحبت خواهیم کرد.

مشخصات موسیر سبز

مشخصات موسیر سبز

این نوع موسیر دارای ریشه ای سفید و ساقه ای بلند به رنگ سبز است، مزه آن نیز کمی تند می باشد، از آن بیشتر در خوراک ها و سالادها استفاده می کنند.

این سبزی هم مانند سیر دارای بوی بسیار زیادی است ولی از طرفی خواص آن آن قدر زیاد است که نمی توان از خوردن آن صرف نظر کرد.

مواد مغذی موجود در این سبزی شامل گوگرد، پتاسیم و منیزیم است، گنجاندن موسیر سبز در وعده های غذایی تاثیر زیادی در سلامت دندان و کاهش بیماری های دهانی دارد.

موسیر از جمله سبزیجاتی است که می تواند در درمان و پیشگیری از بیماری هایی چون فشار خون و کلسترول بسیار مفید باشد.

خرید موسیر سبز

خرید موسیر سبز

خرید موسیر سبز از میدان میوه و تره بار می تواند هزینه های نهایی آن را کاهش دهد ولی اگر این امکان برای شما فراهم نیست می توانید به راحتی از فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

ظاهر موسیرها را با دقت بررسی کنید تا دچار کرم زدگی و یا لک نباشند، یک موسیر تازه معمولا دارای رنگ سبز روشن است و شاخه های فاقد زرد شدگی می باشد.

بهتر است آن ها را در بسته بندی هایی مناسب خریداری کنید چرا که قرار گرفتن آن ها در نور خورشید ممکن است کیفیت آن ها را کاهش دهد.

معمولا شاخه های بزرگتر موسیر برای خرید مناسب تر هستند چرا که کاملا رسیده هستند و در نتیجه عطر و طعم بهتری به غذا می دهند.

قیمت موسیر سبز + خرید و فروش

قیمت موسیر سبز + خرید و فروش

تغییر سبک زندگی مردم سبب شده استفاده از موسیر سبز افزایش یابد همین امر موجب شده تا کشاورزان در صدد تولید هرچه بیشتر این سبزی باشند، البته بالا رفتن کودها و آفت کش های کشاورزی و همچنین کمبود آب شرایط را برای کاشت آن سخت کرده اند.

همین عوامل دست در دست هم داده اند و قیمت آن را تا حدودی افزایش داده اند، ولی با این حال شما می توانید هر کیلو از آن را با پرداخت هزینه ای بین 25 تا 45 هزار تومان خریداری کنید.

میزان تازه بودن و حجم محصول از جمله فاکتورهای تاثیر گذار بر روی قیمت موسیر سبز هستند، فروشگاه ما این محصول مغذی را به شکل مرغوب و با قیمتی کاملا به صرفه به دست مصرف کننده می رساند.

اگر شما نیز از طرفداران این سبزی خوش عطر هستید می توانید در طی تماس تلفنی با همکاران ما در بخش فروش سفارشتان را ثبت نمایید و در کمترین زمان درب منزل دریافت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (1 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *