جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع سیر ترشی تک نفره

سیر ترشی تک نفره بر سر سفره می تواند یک چاشنی تحریک کننده برای افزایش اشتها محسوب شود و از طرفی هضم غذا را با سهولت انجام دهد.

سیر ترشی تک نفره

سیر ترشی تک نفره

مصرف سیر از گذشته تا به امروز مرسوم بوده است، سیر ترشی از جمله چاشنی هایی است که بر سر سفره اکثر ایرانی ها وجود دارد.

خواص سیر بر کسی پوشیده نیست، طبع گرم این محصول می تواند سردی مواد غذایی را بر طرف کرده و در نتیجه مزاج افراد را متعادل سازد.

مصرف سیر چه به صورت خام و چه ترشی طرفداران خاص خود را دارد، ترشی سیر ترکیبی از سرکه و سیر است که خوردن آن در کنار غذا سبب افزایش اشتها و سهولت هضم می شود.

این ترشی بوی بسیار تندی دارد که سبب بوی تند سیر در دهان می شود و به همین سبب بسیاری از افراد ترجیح می دهند آن را مصرف نکنند.

مشخصات سیر ترشی تک نفره

مشخصات سیر ترشی تک نفره

سیر ترشی تک نفره معمولا در بسته های کوچک و چند گرمی موجود است که برای مصرف یک نفر و در یک وعده تهیه شده است.

سیرهای استفاده شده در این ترشی به صورت حبه ای و بوته ای هستند، این چاشنی خوش عطر و طعم به دلیل استفاده از سرکه انگور دارای رنگی قهوه ای می باشد.

معمولا ترشی های چند ساله میزان بوی کمتری در مقایسه با سیرهای تازه تهیه شده دارند که به همین علت اغلب افراد تمایل به خرید این نوع ترشی دارند.

سرطان یکی از بیماری های شایعی است که در چند سال اخیر بسیار مشاهده می شود، خوردن ترشی سیر به دلیل داشتن آنتی اکسیدان می تواند از این بیماری پیشگیری کند.

خرید سیر ترشی تک نفره

خرید سیر ترشی تک نفره

برای اینکه بتوانید خرید سیر ترشی تک نفره را بهتر انجام دهید بهتر است مطالب زیر را مطالعه نمایید:

  • توجه به رنگ سیر ترشی می تواند نکته مهمی برای داشتن خریدی مطلوب باشد، معمولا ترشی هایی که دارای رنگ قهوه ای هستند دارای مرغوبیت بالاتری بوده و به اصطلاح رسیده هستند.
  • درب این محصولات باید بسته و پلمپ شده باشد، خرید سیر ترشی در پلاستیک های یک بار مصرف و به صورت فله به هیچ عنوان توصیه نمی شود.
  • حتما تاریخ تولید و انقضای آن ها را مورد بررسی قرار دهید، وجود سیرهای دارای لکه و یا سیاهی نشان از فاسد بودن آن دارد.
  • چنانچه بوی سیر را دوست ندارید می توانید ترشی هایی را خریداری کنید که کاملا رسیده باشند، این نوع ترشی ها معمولا بوی کمتری دارند.

قیمت سیر ترشی تک نفره + خرید و فروش

قیمت سیر ترشی تک نفره + خرید و فروش

سیر از آن دسته سبزیجاتی است که مصرف بالایی به خصوص در شمال کشور دارد، ترشی سیر هم به سبب خوشمزگی طرفداران زیادی پیدا کرده که سبب افزایش قیمت ان شده است.

نوع ترکیبات به کار رفته در تولید آن، برند، وزن و چند ساله بودن ترشی از جمله مواردی هستند که ممکن است قیمت نهایی آن را با چالش رو به رو سازد.

قیمت سیر ترشی تک نفره حدودا بین 10 تا 25 هزار تومان می باشد که وزن آن بین 80 الی 100 گرم بوده و برای یک وعده در نظر گرفته شده است.

شما می توانید این محصول را در بسته بندی های چند عددی و حتی به صورت عمده از فروشگاه ما سفارش دهید، برای این کار تنها کافیست با شماره های موجود در سایت به کارشناسان متصل شده و درخواست خود را ثبت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *