جستجو کردن

بهترین پودر موسیر کدام است؟ + مقایسه کامل | قیمت عالی

پودر موسیر با داشتن طبع گرم می تواند مصلح خوبی برای افرادی با مزاج سرد باشد، این پودر علاوه بر هضم غذا، سبب کاهش دردهای عضلانی نیز می شود.

پودر موسیر

پودر موسیر

موسیر جزء سبزیجات هم خانواده سیر است و عطر و ظاهری کاملا شبیه به آن دارد، موسیر معمولا در مناطق سردسیر کشت می شود ولی می توان این سبزی را به صورت خودرو نیز در مناطق کوهستانی پیدا کرد.

میوه موسیر شباهت زیادی به سیر دارد، موسیر را هم به صورت تازه و هم خشک شده مورد استفاده قرار می دهند، مصرف پودر موسیر اغلب با ماست خورده می شود.

موسیر با داشتن طبع گرم کمک زیادی به تعادل مزاج افراد خواهد کرد، این محصول با افزایش تحرکات روده و همچنین افزایش ادرار سبب هضم غذا و همچنین تخلیه سموم می شود.

موسیرها به صورت ورقه ای خرد شده و توسط دستگاه خشک می شوند، سپس به همین صورت و یا پودر شده در اختیار مصرف قرار می گیرند.

مشخصات پودر موسیر

مشخصات پودر موسیر

پودر موسیر مرغوب دارای عطر فوق العاده زیادی است، این چاشنی معطر پس از خشک شدن به رنگ کرمی در می آید، آن را در ظروف پلاستیکی بسته بندی و برای فروش به بازار عرضه می کنند.

همان طور که اشاره شده این پودر طبعی خشک و گرم دارد، مصرف آن در کنار غذا می تواند هضم غذا را آسان تر کند، وجود فیبر و پتاسیم موجود در ان می تواند نیاز روزانه بدن به این ترکیبات را تامین کند.

افرادی که تمایل به کاهش وزن و لاغری دارند می توانند از این پودر استفاده کنند چرا که سبب افزایش سوخت و ساز بدن می گردد.

موسیر در مقایسه با سیر دارای بوی کمتری است که همین خود سبب شده افراد تمایل بیشتری به مصرف آن داشته باشند.

خرید پودر موسیر

خرید پودر موسیر

برای خرید پودر موسیر در ابتدا باید به رنگ طاهری آن دقت کنید، یک پودر موسیر مرغوب به رنگ کرمی روشن است.

معمولا پودرهایی که به صورت بهداشتی تولید و بسته بندی شده اند دارای مهر استاندارد و تاریخ تولید هستند، لطفا از خرید پودرهایی که فاقد بسته بندی های پلمپ شده هستند خودداری کنید.

یکی از راه های تشخیص پودر موسیر اصل توجه به بوی آن است، معمولا موسیرهای تازه دارای عطر و بوی قوی تری هستند.

این محصول دارای ماندگاری چند ماهه است، بنابراین سعی کنید همیشه آن را متناسب با نیاز خود و در حجم های کوچک خریداری نمایید.

قیمت پودر موسیر + خرید و فروش

قیمت پودر موسیر + خرید و فروش

قیمت پودر موسیر بسته به شرایطی دارای نوسان است، اصولا فصل برداشت این محصول می توان موسیرهای تازه را با قیمتی مطلوب خریداری کرد.

نوع بسته بندی، ارگانیک بودن محصول و همچنین میزان تازه بودن آن از معیارهایی هستند که می توانند قیمت نهایی آن را دستخوش تغییر کنند، هر 100 گرم از این پودر را می توان با پرداخت هزینه ای بین 40 الی 50 هزار تومان خریداری کرد.

نوسانات بازار این محصول با توجه به افزایش فروش و همچنین پروسه سخت تولید آن در طی چند ماه اخیر افزایشی بوده است.

حذف واسطه راه خوبی برای کاهش هزینه های خرید این محصول می باشد، فروشگاه ما این محصول را بدون واسطه و در نتیجه با قیمتی به صرفه تر از نمونه های موجود در بازار به دست مصرف کننده می رساند.

جهت استعلام موجودی، قیمت و ثبت سفارش لطفا از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *