جستجو کردن

خرید و قیمت سس سیر رستورانی عمده و جزئی

سس سیر رستورانی با داشتن ترکیباتی خوشمزه به عنوان یکی از چاشنی های پر طرفدار محسوب شده که در کنار ساندویچ و برخی غذاها سرو می شود.

سس سیر رستورانی

سس سیر رستورانی

سس سیر با داشتن ترکیباتی چون خردل، سیر و روغن بسیار خوش طعم است، این ترکیب جادویی در کنار اغلب خوراک ها مانند ماهی و انواع گوشت و حتی سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد.

این سس با اینکه کالری بالایی دارد ولی به سبب داشتن طعمی بی نظیر اکثر افراد علاقمند به خوردن آن هستند، وجود سیر در این سس سبب شده طعم تندی داشته باشد.

وجود سیر و عطر بسیار خوشمزه آن می تواند علاوه بر هضم سریع غذا، میزان اشتها را نیز افزایش دهد، بنابراین پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده از این سس در کنار غذا استفاده کنید.

سس سیر از نظر ظاهری شبیه مایونز بوده و حالتی غلیظ دارد، خوردن این سس به همراه پاستای سبزیجات فوق العاده خواهد بود.

مشخصات سس سیر رستورانی

مشخصات سس سیر رستورانی

یکی از مشخصه های مهم سس سیر که آن را از دیگر سس ها متمایز می کند وجود سیر در آن است، این محصول در حال حاضر در حجم های چند گرمی و حتی چند لیتری تولید می شود.

استفاده از موادی چون خردل و روغن زیتون موجب شده میزان کالری تقریبا بالایی داشته باشد بنابراین افراد دارای اضافه وزن باید در مصرف آن محتاطانه عمل کنند.

وجود سیر در این ماده، طعم تند ملایمی به آن داده است که مورد پسند اغلب افراد می باشد، این محصول دارای رنگ سفید و یا کرمی روشن است که نشان از تازه بودن مواد موجود در آن دارد.

خرید سس سیر رستورانی

خرید سس سیر رستورانی

خرید سس سیر رستورانی را می توانید با کمک مواردی که در زیر بیان می شود به راحتی انجام دهید:

  1. حتما از پلمپ بودن درب سس مطمئن شوید، علامت استاندارد و همچنین تاریخ های تولید و انقضا نیز جزء ملزومات خرید هستند.
  2. رنگ سس باید کاملا سفید و روشن باشد، بهتر است محصولاتی را برای خرید انتخاب کنید که دارای بسته بندی های شیشه ای و شفاف باشند تا بتوانید به راحتی داخل آن را مشاهده نمایید.
  3. مواد به کار رفته در سس معمولا بر روی آن درج شده، از خرید سس هایی که میزان مواد نگهدارنده صنعتی دارند خودداری کنید.
  4. برندهایی را برای خرید برگزینید که از مواد تازه و درجه یک برای تولید محصولات خود استفاده کرده باشد.

قیمت سس سیر رستورانی + خرید و فروش

قیمت سس سیر رستورانی + خرید و فروش

قیمت سس سیر رستورانی با توجه به افزایش و یا کاهش قیمت مواد اولیه به کار رفته در آن متغیر است، این سس ها به صورت دبه ای با قیمتی بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند که البته با توجه به عوامل مختلف، ثابت نیستند.

نوع بسته بندی، میزان حجم محصول، برند تولید کننده و ارگانیک بودن مواد اولیه از جمله موارد تاثیر گذار بر روی قیمت نهایی آن هستند، بازار این محصول با توجه به میزان تقاضا دارای ثباتی نسبی است.

خرید این سس به راحتی و از طریق وب سایت ما فراهم شده است، شما عزیزان می توانید این محصول را در حجم های عمده و جزئی از فروشگاه ما و به صورت اینترنتی انجام دهید.

برای ثبت سفارش و یا استعلام قیمت می توانید با تلفن های درج شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *