جستجو کردن

خرید و قیمت انواع پودر قرص سیر

پودر قرص سیر اکثرا از سیرهای خشک و پودر شده تهیه شده است که معمولا برای افرادی که دچار فشار خون بالا هستند مناسب است.

پودر قرص سیر

پودر قرص سیر

سیر به سبب داشتن خواص فوق العاده زیاد علاوه بر مصارف خوراکی برای تهیه انواع دارو نیز مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از قرص سیر برای کاهش فشار خون بسیار مناسب است.

سیر همچنین خاصیت ویروس کشی و آنتی اکسیدانی بالایی دارد، خوردن آن سبب کاهش قند خون و تنظیم کلسترول می شود همچنین می تواند باکتری ها و ویروس های داخل بدن را نیز نابود کند.

برخی از افراد قادر به خوردن قرص سیر نیستند به همین دلیل به تازگی پودر قرص سیر نیز تولید شده که می توان با حل کردن در آب آن را میل کرد.

برندهای بسیار زیادی چه داخلی و چه خارجی در زمینه تولید این محصول مشغول به فعالیتند، در ادامه بیشتر با قرص سیر آشنا خواهیم شد.

مشخصات پودر قرص سیر

مشخصات پودر قرص سیر

این قرص به صورت بسته بندی شده و یا در قوطی های پلاستیکی به بازار عرضه می شوند، این قرص به رنگ طوسی می باشد و خوردن آن می تواند بسیاری از بیماری های از جمله ناراحتی های قلبی را کاهش دهد.

مصرف این قرص ها باید حتما طبق نظر دکتر مصرف شود، بهتر است قرص سیر را در یخچال و محیط خشک و خنک نگهداری شود.

با توجه به دوز قرص و نوع بیماری می توان آن را یک تا 4 بار در روز مصرف کرد، این قرص صرفا برای مصرف افراد بزرگسال تهیه شده است.

پایه اصلی تولید این قرص سیر می باشد که از هر نظر برای سلامت بدن می تواند مفید باشد.

خرید پودر قرص سیر

خرید پودر قرص سیر

خرید پودر قرص سیر را حتما از فروشگاه ها و سایت های دارای مجوز انجام دهید، بهتر است قبل از مصرف آن با پزشک خود مشورت نموده و مطابق با نظر او قرص سیر را مصرف نمایید.

حتما به بسته بندی آن توجه داشته باشید، قرار گرفتن این محصول در فضای باز سبب فساد آن می گردد، نباید هیچ بوی نا مطبوعی داشته باشد.

توجه به تاریخ تولید و انقضا از مهم ترین اصول برای خرید قرص سیر محسوب می شود، این پودر باید به رنگ طوسی روشن باشد.

در صورتی که از تاریخ تولید آن بیش از 2 سال گذشته باشد از خرید آن صرف نظر کنید.

قیمت پودر قرص سیر + خرید و فروش

قیمت پودر قرص سیر + خرید و فروش

با توجه به کاربردهای بسیار بالای این محصول در حال حاضر اغلب افراد برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می کنند، افزایش تقاضا سبب شده قیمت پودر قرص سیر در مقایسه با قبل افزایش داشته باشد.

هر بسته از این محصول حاوی 100 عدد قرص سیر است و با قیمتی بین 17 الی 25 هزار تومان خریداری می شود، البته ویژگی هایی چون نام برند و حجم بسته بندی بر روی افزایش و یا کاهش این نرخ تاثیر دارند.

در صورتی که از بیماری هایی چون کلسترول و قند بالا رنج می برید و از خوردن داروهای شیمیایی خسته شده اید پیشنهاد می کنیم قرص سیر را امتحان کنید.

برای خرید این محصول و دریافت مشاوره می توانید با تلفن های موجود تماس و پس از صحبت با کارشناسان بخش فروش درخواست خود را ثبت نمایید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *