جستجو کردن

خرید و قیمت انواع سیر ترشی اصل

خرید و قیمت انواع سیر ترشی اصل، ارگانیک و خانگی را می‌توانید از سایتی که ما در اینجا به شما معرفی می‌کنیم و بهترین محصولات را تولید می‌کند تهیه نماید.

سیر ترشی اصل

سیر ترشی اصل

سیر ترشی اصل درجه یک و مرغوب خواص و فواید زیادی دارد، این محصول بسیار مقوی و خاصیت دارویی دارد و از گذشته تا امروز از سیر ترشی به عنوان داروی طبیعی و ارگانیک و سنتی استفاده می‌شد.

ما معمولا سیر ترشی را با شمال کشور تداعی می‌کنیم و مزه و طعم آن می‌تواند برای ما تداعی کننده حس و حال و آب و هوای شمال کشور باشد.

یکی از قدیمی‌ترین و نوستالژی‌ترین خوراکی‌هایی است که ما در کنار غذاها استفاده می‌کنیم.

سیر ترشی‌های مرغوب از بهترین نوع سیرهای درجه یک همدان که بسیار پرخاصیت و مقوی است، تهیه می‌شود و خواص و فواید زیاد ارزشمند آن به سلامت بدن کمک می‌کند سیر ترشی برای بسیاری از بیماری‌ها یک داروی طبیعی می‌باشد.

مشخصات سیر ترشی اصل

مشخصات سیر ترشی اصل

اگر تمایل دارید سیر ترشی تهیه کنید، مشخصات آن را برایتان بیان می‌ کنیم تا بهترین محصول را به صورت با کیفیت خریداری کنید.

هر چقدر مدت زمان تولید سیر ترشی بیشتر باشد بافت سیر نرم‌تر خواهد بود، همچنین باید حبه‌های سیر درشت و یکدست باشد و پوسته اولیه آن گرفته و فقط یک پوسته داشته باشد.

این سیر ترشی‌ها معمولاً به رنگ سیاه یا قهوه‌ای تیره می‌باشد و از سرکه سیب یا سرکه انگور و شیره خرما و انگور تهیه می‌شود.

سیر ترشی که مرغوب باشد به هیچ عنوان باعث نمی‌شود دهان ما بو بگیرد کهنه بودن سیر ترشی بوی آن را از بین می‌برد و خواص آن را افزایش می‌دهد.

خرید سیر ترشی اصل

خرید سیر ترشی اصل

برای خرید سیر ترشی اصل و مرغوب که به کیفیت آن اطمینان داشته باشید باید حتماً از یک برند شناخته شده تهیه نمود.

اگر قصد دارید این محصول را به صورت خانگی و محلی خریداری کنید از یک جایی مطمئن این محصول را سفارش بدهید

سیر ترشی مرغوب و با کیفیت به هیچ عنوان خارج از یخچال دچار کپک زدگی نمی‌شود و هر چقدر مدت زمان آن افزایش بیابد کیفیت و خواص آن هم بیشتر می‌شود.

اگر سیر ترشی مشاهده کردید که کپک زده و خراب بود نشان می‌دهد این محصول نامرغوب بی‌کیفیت و به روش اصولی تهیه نشده است.

سیر ترشی اصل به هیچ عنوان بوی نامطبوعی ندارد و طعم و مزه آن فوق العاده است و به همراه هر غذایی می‌توانید از آن استفاده کنید.

قیمت سیر ترشی اصل + خرید و فروش

قیمت سیر ترشی اصل + خرید و فروش

قیمت سیر ترشی اصل بسته به کیفیت و مدت زمان تولید آن متغیر است مثلاً قیمت سیر ترشی ۷ ساله با قیمت سیر ترشی که ۲ سال از تولید آن گذشته است متفاوت است.

شما نمی‌توانید قیمت ثابت بابت خرید این دو محصول داشته باشید، عوامل مختلفی می‌تواند بر قیمت سیر ترشی مرغوب تاثیر بگذارد.

از جمله قیمت سرکه و شیره انگور و همچنین سیر که ممکن است در طی سال با نوسانات قیمت مواجه باشد و سیری که در تولید این محصول به کار می‌رود هم باعث افزایش قیمت می‌شود.

معمولاً هر یک کیلو قیمت سیر ترشی به صورت میانگین معادل ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان می‌باشد.

همچنین بسته‌بندی این محصول هم بسیار بر قیمت تاثیر گذار است.

اگر تمایل دارید سیر ترشی را با قیمت مناسب و اصل خریداری کنید مرکز فروش ما سال‌ها در زمینه فروش انواع مختلف ترشی و سیر ترشی فعالیت دارد و با کیفیت عالی محصول را تولید می‌کند.

قیمت آن بسیار مناسب می‌باشد و می‌توانید به صورت مجازی با درگاه فروش تماس گرفته و این محصول را سفارش بدهید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *