جستجو کردن

قیمت سیر ترشی اصالت از تولید به مصرف

سیر ترشی اصالت، یکی دیگر از نمونه های ترشی است که از ترکیب سرکه، سیر و نمک تهيه می شود این ترشی خوشمزه دارای خواص بسیاری است.

سیر ترشی اصالت

سیر ترشی اصالت

ترشی جات انواع مختلفی دارند و در سفره های ایرانی جایگاه ویژه ای دارند، سیر ترشی یکی از انواع ترشیجات است که در کنار غذاهای ایرانی بسیار طعم خاطره انگیزی دارد.

سیر ترشی، با توجه به میزان سنی که دارد دارای ارزش غذایی می باشد که معمولا پس از مدت شش ماه آماده سرو است، اما سیر ترشی هفت ساله دارای خواص بی شماری می باشد.

این ماده پر خاصیت را می توان به صورت خانگی و یا بازاری تهیه کرد، برند های مختلفی اقدام به تهیه و توزیع ترشیجات می کنند، اما برند اصالت بخاطر داشتن سابقه درخشان و جلب رضایت مشتریان خود توانسته نظرات بیشتری را به خود جلب نماید.

این محصول برای درمان برخی از عفونت ها و قارچ ها مفید است‌ و دارای خواص دارویی فراوانی می باشد که در ادامه مطلب به آن اشاره خواهیم کرد.

مشخصات سیر ترشی اصالت

مشخصات سیر ترشی اصالت

همانطور که اشاره کردیم این محصول از حبه های سیر و سرکه تهيه می شود، به این ترتیب که دانه های سیر را پوست می گیرند و به مدت شش ماه در محلول نمک و سرکه قرار می دهند.

هرچه مدت بیشتری در این محلول بصورت در بسته بماند خاصیت آن بیشتر می شود.

از خواص این ترشی خوشمزه می توان به ضد سرطان بودن آن اشاره کرد و استفاده مداوم آن می تواند بر عملکرد بهتر سلول های دفاعی بدن در برابر سرطان، کمک کند.

سیر ترشی به عملکرد قلب کمک می کند و در واقع کیفیت پمپاژ خون در رگ ها را بیشتر می کند.

این محصول بی نظیر باعث جوان ماندن سلول های مغز می شود و روند ابتلا به آلزایمر را کاهش می دهد.

سیر دارای خاصیت ضد عفونی کننده است و برای درمان عفونت های شدید کاربرد دارد.

خرید سیر ترشی اصالت

خرید سیر ترشی اصالت

خرید سیر ترشی اصالت با در نظر گرفتن چند مورد که بسیار به تشخیص سلامت محصول کمک می کند امکان پذیر است.

لازم است بدانید که این محصول به صورت فله ای و یا بسته بندی در بازار موجود است، چنانچه قصد خرید این ترشی را دارید از نمونه های بسته بندی شده استفاده کنید.

در هنگام خرید به مشخصات درج شده به روی شیشه ترشی توجه کنید مانند تاریخ تولید و انقضا که جزو مهمترین پارامتر های تولید به شمار می رود.

از اصل بودن محصول مطمئن شوید و حتما به نشان اصالت کالا توجه کنید.

قبل از خرید حتما به محتویات ترشی توجه کنید که سالم و دور از آلودگی و میکروب باشد.

قیمت سیر ترشی اصالت + خرید و فروش

قیمت سیر ترشی اصالت + خرید و فروش

قیمت سیر ترشی اصالت تقریبا از ۶۰ هزار تومان تا ۱۰۰ هزار تومان متفاوت است و این بازه قیمت برای یک کیلو سیر ترشی لحاظ شده است.

این محصول نیز همانند تمام محصولات دیگر بدلیل عوامل زیادی دچار افزایش و یا کاهش قیمت می شود که یکی از آن ها گران شده مواد اولیه تولید است.

از عوامل تاثیر گذار دیگر می توان به گران شدن هزینه های تولید و حمل و نقل اشاره کرد، همچنین وجود مافیا ها و واسطه گران سبب شده که این محصول پر خاصیت دچار نوسان قیمت شود.

اگر قصد تهیه این محصول از برند اصالت را دارید پیشنهاد می کنیم با مشاورانی که در این زمینه از آگاهی های مناسبی برخوردارند مشورت کنید و یا می توانید از طریق شماره های زیر با همکاران ما تماس بگیرید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *