جستجو کردن

معرفی پودر سیر سحرخیز + بهترین قیمت خرید

پودر سیر سحرخیز یکی انواع چاشنی های غذا می باشد که می تواند به غذای شما طعم و مزه بسیار عالی ببخشد.

پودر سیر سحرخیز

پودر سیر سحرخیز

چاشنی های بسیاری برای پخت مواد غذایی وجود دارد، این چاشنی ها روی طعم نهایی غذا اثر گذارند.

هر فردی طبق ذائقه و سلیقه خود چاشنی مورد نظر خود را برای پخت غذا استفاده می کند.

پودر سیر از چاشنی های پر طرفدار خانواده های ایرانی می باشد، طعم این محصول به حد زیادی به سیر نزدیک بوده و به غذا عطر و بوی سیر‌را می بخشد.

سحر خیز یکی از برند های تولید کننده مواد غذایی می باشد که با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه های مختلف، چاشنی های بسیاری را به صورت بسته بندی با کیفیت بالا وارد بازار کرد.

پودر سیر برند سحر خیز از پر طرفدار ترین محصول این شرکت می باشد.

مشخصات پودر سیر سحرخیز

مشخصات پودر سیر سحرخیز

پودر سیر از کارخانه سحر خیز فاقد هر گونه مواد افزودنی می باشد به همین دلیل شما می توانید بدون هیچ نگرانی از این محصول در غذاهایی مثل ماکارانی، مرغ، پاستا و… استفاده کنید.

این محصول دارای طبع گرم و خشک می باشد،‌ برند سحر خیز این محصول را در بسته بندی های بسیار کاربردی وارد بازار کرده است.

معمولا وزن این محصول در بسته بندی های مخصوص سحرخیز چیزی حدود ۱۰۰ گرم می باشد که برای مصرف چند ماهه یک خانواده متوسط کافی است‌.

همچنین این چاشنی غذایی برای سلامت نیز بسیار مفید است و مصرف آن می تواند به پیشگیری بسیاری از بیماری ها نظیر بیماری های گوارشی یا قلبی عروقی کمک کند.

خرید پودر سیر سحرخیز

خرید پودر سیر سحرخیز

خرید پودر سیر سحرخیز نیاز با با بررسی مواردی که در این مقاله آمده است انجام دهید تا در نهایت یک‌ خرید رضایت بخش داشته باشید.

در مرحله اول شما باید به رنگ و بو این محصول توجه نمایید، پودر سیر تازه رنگی سفید مایل به کرم داشته و بوی آن به بوی کاملا مشابه بوی سیر می باشد.

همچنین شما باید به تاریخ‌ انقضای روی محصول نیز دقت نمایید تا محصول تاریخ گذشته را خریداری ننماید زیرا محصولات تاریخ گذشته به نوعی فاسد بوده و مصرف آن برای بدن مضر است.

اخرین مرحله نیز توجه به شماره پروانه بهداشت درج شده روی محصول است، این شماره به صورت ۵۰/۱۱۵۶۷ بوده و درج آن روی محصول نشان از بهداشتی بودن آن دارد.

قیمت پودر سیر سحرخیز + خرید و فروش

قیمت پودر سیر سحرخیز + خرید و فروش

قیمت پودر سیر سحرخیز را با بررسی عوامل مختلفی می سنجند، به هم عنوان نوع بسته بندی محصول در قیمت نهایی این محصول اثر گذار است، قطعا بسته بندی های پلاستیکی از نظر قیمت با بسته بندی های نایلونی تفاوت دارند.

اگر شما صاحب فروشگاه مواد غذایی هستید یا مصرف ماهانه این محصول در منزل شما زیاد است، پیشنهاد می شود محصول مورد نظر را به صورت عمده و چنتایی خریداری کنید تا از نظر اقتصادی برای شما به صرفه تر باشد.

قیمت حدودی این محصول بین ۳۰ هزار تومان الی ۵۰ هزار تومان می باشد‌.

برای دریافت مشاوره جهت خرید این محصول با مشاوران ما از طریق‌ شماره های قرار داده شده ارتباط بگیرید تا به طور کامل شما را‌ راهنمایی کنند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *