جستجو کردن

خرید بهترین انواع سیر پوست کنده با قیمت ارزان

سیر پوست کنده، یک ماده غذایی پرخاصیت به شمار می رود که برای درمان بسیاری از بیماری ها از جمله عفونت مفید می باشد.

سیر پوست کنده

سیر پوست کنده

سیر یکی از مهمترین داروها در طب سنتی بشمار می رود که از نظر درمانی بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

همچنین می توان گفت که این ماده غذایی یک عضو جدایی ناپذیر سفره های ایرانی می باشد که بصورت خام و یا پخته مورد استفاده قرار می گیرد.

سیر دارای خواص دارویی و درمانی بسیاری است اما نا گفته نماند که در صنعت زیبایی از آن استفاده فراوانی می شود و در واقع می توان گفت سیر، یک اکسیر قوی برای شادابی و جوانی بشمار می رود.

استفاده متعادل و به اندازه سیر می تواند به سلامت جسم و روح افراد کمک زیادی کند و همچنین می توان گفت که استفاده از سیر تازه بیشتر توصیه شده و دارای خواص و قدرت بازسازی بیشتری در بدن است.

مشخصات سیر پوست کنده

مشخصات سیر پوست کنده

سیر، دارای شکل ظاهری حبه ای مانند است که بصورت خوشه ای در هم تنیده شده اند، این محصول دارای رنگ شیری مانند می باشد که بصورت خام و یا پخته شده مورد استفاده قرار می گیرد.

برای سهولت در استفاده از این محصول کارفرمایان زیادی اقدام به تولید و بسته بندی سیر پوست کنده و آماده کرده اند که می توان از آن ها برای تهیه ترشیجات استفاده کرد.

از خواص این ماده غذایی پرخاصیت اگر بخواهیم بگوییم باید به آنتی اکسیدان بودن آن اشاره کنیم همچنین سیر خاصیت ضد التهابی دارد و یک آنتی بیوتیک قوی محسوب می‌شود.

سیر خام می تواند به درمان تب و سرفه کمک شایانی کند همچنین خاصیت ضد سرطانی دارد و برای از بین بردن توده های سرطانی بسیار موثر است.

خرید سیر پوست کنده

خرید سیر پوست کنده

خرید سیر پوست کنده، از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که باید در نظر داشت سیر باید در محیط پاکیزه و بهداشتی و دور از آلودگی نگهداری شود.

اگر قصد خرید این محصول را دارید سعی کنید از نمونه های بسته بندی شده و پلمپ شده خریداری کنید زیرا محصولات پلمپ شده از امنیت بهداشتی بالاتری برخوردارند.

در هنگام خرید حتما به تاریخ و پارامتر های مندرج به روی بسته بندی توجه کنید زیرا این نکات سلامت محصول را بیان می کنند.

برای خرید سیر پوست کنده حتما به ظاهر سیر ها دقت کنید که سالم باشند و حتما توجه کنید که دچار کپک زدگی و یا تغییر رنگ نشده باشند.

قیمت سیر پوست کنده + خرید و فروش

قیمت سیر پوست کنده + خرید و فروش

قیمت سیر پوست کنده از ۵۰ هزار تومان تا ۱۵۰ هزار تومان می باشد که این بازه قیمتی تقریبی است و برای یک کیلو سیر پوست کنده شده می باشد.

نوع سیر در قیمت آن بسیار تاثیرگذار است به عنوان مثال سیر شمال بدلیل شرایط خاص آب و هوایی که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است.

عواملی چون وجود واسطه های فروش سبب شده که این محصول قیمت بالاتری داشته باشد، همچنین برند و نوع بسته بندی از عوامل موثر در نوسانات قیمت سیر پوست کنده می باشد.

درشت و یا کوچک بودن سیر در قیمت تمام شده آن نیز موثر است هرچقدر سیر درشت تر باشد قیمت بالاتری خواهد داشت.

شما می توانید به واسطه شماره های زیرنویس با مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات جامعی درمورد قیمت این محصول به دست آورید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (2 امتیاز)

2 پاسخ

  1. در کشور کسانی هستند که نمی‌توانند سیر درجه یک و سیر صادراتی مرغوب تهیه کنند و به همین خاطر خرید سیر های ارزان می‌تواند راهکار مناسبی باشد

  2. من پدرم از سیر برای از بین بردن عفونت‌های حاصل از سرماخوردگی استفاده کرد و از خاصیت سیر آمینه تعریف می‌کند
    همچنین از سیر خام برای اینکه فشار خون بالایی دارد استفاده می‌کند و فشار خونش را تنظیم میکند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *