جستجو کردن

راهنمای خرید سیر ترشی صادراتی + قیمت عالی

سیر ترشی صادراتی، از مرغوب ترین و بهترین نوع سیر تهیه می شود که از لحاظ عطر و طعم و همچنین بسته بندی کاملا بهداشتی می باشد.

سیر ترشی صادراتی

سیر ترشی صادراتی

همان طور که قبلا ذکر شد سیر ترشی صادراتی، از مرغوب ترین نوع سیر تهیه می شود که امروزه کشور ایران به دلیل وجود شرایط اقلیمی خاص در برخی نقاط کشور در تولید سیر از عملکرد بسیار عالی برخوردار می باشد.

این محصول غذایی ارزشمند، از خواص منحصر به فرد برخوردار بوده که با عطر و طعم فوق العاده عالی باعث محبوبیت افراد زیادی قرار گرفته است.

سیر ترشی، از مکمل ها و چاشنی های غذایی بسیار پرمصرف و پرخاصیت می باشد که امروزه در برنامه غذایی افراد به فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است این محصول جهت صادرات به کشورهای خارجی در بسته بندی های متنوع به طور کاملا طبیعی و بهداشتی ارسال می شود که از استانداردهای روز دنیا برخوردار است.

مشخصات سیر ترشی صادراتی

مشخصات سیر ترشی صادراتی

از ویژگی ها و مشخصات بارز سیر ترشی صادراتی، می توان به عطر و طعم بی نظیر، بسته بندی عالی و ماندگاری بالا اشاره کرد که بسیار پرخاصیت و پرطرفدار می باشد.

این ماده غذایی با ارزش غنی از انواع ویتامین و سرشار از املاح معدنی مغذی است که برای درمان برخی از بیماری ها بسیار موثر واقع شده است.

بنابراین این محصول عمده در بسته های کاملا بهداشتی با حجم های مختلف در بازار عرضه می شود که به دلیل طعم مطبوع و عطر خاص در جذب مشتری بسیار تاثیر گذار بوده است.

از دیگر مشخصه های این نوع ماده غذایی می توان به نشان تاریخ تولید و انقضاء آن بر روی بسته بندی اشاره کرد که نشان از کیفیت و سلامت محصول می باشد.

خرید سیر ترشی صادراتی

خرید سیر ترشی صادراتی

سیر ترشی صادراتی، را می توان با توجه به نوع بسته بندی آن با کیفیت بالا و به صرفه از مراکز معتبر خریداری نمود.

این محصول غذایی را بسته به میزان لازم در بسته های شیشه ای و پلاستیکی با وزن های مختلف می توان تهیه نمود.

خرید این نوع چاشنی غذایی، را بهتر است با توجه به شرکت های تولیدی با برند معتبر انجام دهید.

همچنین زمان خرید محصول حتما به شکل ظاهری و محتویات داخل بسته بندی دقت کنید.

از آنجا که این محصول بسیار پرمصرف و پرخاصیت می باشد، بهتر است به نشان تاریخ تولید و انقضاء آن بر روی بسته بندی توجه شود تا از خریدی تازه و سالم برخوردار شوید.

اگر می خواهید خریدی با کیفیت بالا و به صرفه داشته باشید این محصول را به صورت کلی و عمده از فروشگاه های معتبر دارای مجوزهای بهداشتی خریداری کنید.

قیمت سیر ترشی صادراتی + خرید و فروش

قیمت سیر ترشی صادراتی + خرید و فروش

امروزه قیمت سیر ترشی صادراتی، همانند سایر محصولات غذایی دیگر در حال تغییر می باشد، زیرا با کاهش یا افزایش نرخ دلار در بازار همراه است.

همچنین عوامل مختلف دیگری مانند: کیفیت محصول، نوع برند، حجم، میزان عرضه و تقاضا، نشان تاریخ تولید و انقضاء، صادراتی و استاندارد بودن محصول و غیره در تعیین قیمت محصول بسیار تاثیر گذار می باشند.

لذا بازه قیمتی برای هر یک کیلو از محصول بین 75/000 تا 120/000 تومان متغیر می باشد.

بنابراین مشتریان و خریداران عزیزی که قصد خرید عمده محصول با کیفیت بالا را دارند می توانند از طریق همین سایت با کارشناسان ما در واحد مربوطه تماس گرفته و محصول مورد نظر را ثبت سفارش و خریداری کنند.

همکاران ما در این زمینه شما را با راهنمایی و انجام مشاوره های رایگان، از طریق شماره های مندرج شده در ذیل سایت همراهی می کنند پس با ما و سایت ما تماس بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

4.9/5 - (18 امتیاز)

7 پاسخ

  1. سلام خدا قوت
    شرکت سحر و شرکت دادنام تو استان همدان و استان فارس شهر شیراز ونقاط مختلف کشور سیر ترشی های بسیار خوبی رو تولید می کنند که از نظر طعم و بسته بندی بسیار عالیه

    1. سلام
      سیر سولان بهترین سیر در دنیا شناخته شده است
      سولان یک روستایی است که در نزدیکی شهر همدان قرار دارد و با توجه به شرایط آب و هوایی و و خاک و…تولید یک سیر عالی و با تمام ویژگیهای جهانی را در خود جا داده وسیر سولان در سال1402ثبت جهانی شده و جشن بزرگی هم بابت سیر سولان گرفته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *