جستجو کردن

خرید و قیمت انواع سیر قرمز همدان

سیر قرمز همدان از جمله پرفروش ترین صیفی جات بازار به شمار می رود که به خاطر ترکیبات درمانی فوق العاده آن طرفداران زیادی دارد.

سیر قرمز همدان

سیر قرمز همدان

ایران دارای آب و هوای مناسب برای کاشت انواع سیر می باشد که در میان شهرهای مختلف آن همدان به عنوان یکی از بزرگترین قطبهای تولید کننده سیر به شمار می رود.

سیر انواع گوناگون و رنگهای مختلفی دارد که سیر قرمز یکی از بهترین رقمهای آن به شمار می رود.

 

اندازه هر کدام از حبه های سیر قرمز به مراتب بسیار بزرگ تر از سیرهای دیگر می باشد و به همین خاطر به عنوان سیر صادراتی نیز شناخته می شود.

این محصول علاوه بر اینکه طعم غذا را بسیار خوشمزه تر می کند بلکه به خاطر خواص متعددی که دارد به عنوان یکی از بهترین داروها در طب سنتی به شمار می رود. ‌

مشخصات سیر قرمز همدان

مشخصات سیر قرمز همدان

انواع سیر قرمز دارای کاربردهای بسیار زیادی است و برای پخت غذا، تولید داروهای گوناگون ارگانیک، درست کردن ترشی دارای کاربرد می باشد.

این نوع سیر فواید متعددی دارد و موجب کاهش میزان فشار خون، تقویت حافظه، برطرف کردن عفونت بدن و دندان و افزایش جریان خون می شود و از بروز بیماریهای قلبی نیز پیشگیری می نماید.

 

در صورت استفاده از روشهای مناسب برای نگهداری از سیر که یکی از آنها خشک کردن سیر بوده ماندگاری آن افزایش قابل توجهی پیدا می کند.

درون این نوع سیر آهن نیز وجود دارد که با مصرف آن می توان این ماده معدنی مهم را به بدن رساند.

خرید سیر قرمز همدان

خرید سیر قرمز همدان

اگر می خواهید خرید سیر قرمز همدان را انجام دهید باید بدانید که این محصول در فصل خاصی برداشت می شود که در این زمان می توانید محصولات تازه و مرغوبی را تهیه کنید.

سیر قرمز تولید شده در همدان به دو صورت خشک و تازه بوده که محصولات خشک آن برای مدت طولانی تری قابل استفاده است.

انواع سیر تازه مخصوصا در صورتی که در مکان نامناسب نگهداری شود پس از مدتی کیفیت آن کاهش قابل توجهی پیدا می کند به همین خاطر در زمان خرید حتما متناسب با نیاز خود سفارش محصول را انجام دهید.

 

از فروشنده در خصوص اینکه سیر قرمز را به چه روشی کاشته اند نیز اطلاعات دقیقی را کسب کنید و در صورتی که از ارگانیک بودنش مطمئن شدید برای سفارش آن اقدام نمایید.

قیمت سیر قرمز همدان + خرید و فروش

قیمت سیر قرمز همدان + خرید و فروش

قیمت سیر قرمز همدان در مجموع به عوامل زیادی بستگی داشته که مهمترین آنها شامل میزان کیفیت سیر، خشک و یا تازه بودن، روش بسته بندی و همچنین اندازه آن می شود.

انواع سیر قرمز که سورتینگ شده و اندازه تمامی آنها درست و یکسان بوده با قمیت بالاتری به فروش می رسد البته نرخ دلار نیز بر روی قیمت این محصول صادراتی بی تاثیر نیست.

هر کیلوگرم از سیر قرمز را می توان با قیمتی معادل 30000 تا 60000 تومان تهیه کرد.

 

اگر می خواهید بهترین و درجه یک ترین سیر قرمز را خریداری کنید بهتر است ابتدا از طریق تماس با مشاوران فروش پیرامون این نوع سیر اطلاعات دقیقی بدست آورده و سپس سفارش را انجام دهید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *