جستجو کردن

خرید سیر خشک | فروش انواع سیر خشک با قیمت مناسب

سیر خشک محصولی است که پس از خشک شدن سیر تازه، به دست می‌آید و بیشتر برای تولید پودر سیر کاربرد دارد.

سیر خشک

سیر خشک

سیر خشک، علاوه بر طعم و عطر خوبش، فواید به‌سزایی برای سلامتی انسان دارد. در زیر به برخی از فواید سیر خشک برای سلامتی اشاره خواهیم کرد:

سیر خشک حاوی ترکیبات آنتی‌التهابی مانند آلیسین است. آلیسین می‌تواند به کاهش التهاب‌های بدن کمک کند و در برخی بیماری‌های التهابی مانند آرتریت، التهاب مفاصل و التهاب روده تأثیرگذار باشد.

 

ترکیبات موجود در سیر خشک می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها و بیماری‌های مختلف را افزایش دهد.

سیر خشک می‌تواند به حفظ سلامت قلب و کاهش خطر بیماری‌های قلبی-عروقی مانند افزایش کلسترول و تشکیل پلاک‌های آترومی کمک کند.

ترکیبات موجود در سیر خشک، اثرات ضد سرطانی دارند و می‌توانند در جلوگیری از برخی از انواع سرطان‌ها مؤثر باشند، از جمله سرطان مری، روده بزرگ و معده.

مشخصات سیر خشک

مشخصات سیر خشک

سیر خشک علاوه بر فوایدی که ذکر شد دارای مشخصات ویژه ای نیز هست که شامل موارد زیر می باشد:

سیر خشک طعمی ملایمتر نسبت به سیر تازه دارد، اما همچنان طعم تند و خوشایند سیر را داراست و به صورت پودر یا خرد شده می توان از آن بهره برد.

 

هنگام خرد کردن این محصول، بوی تند و مشخصی از آن بوجود می‌آید که شبیه به بوی سیر تازه است.

سیر خشک حاوی ویتامین C، ویتامین B6، فیبر، آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم و فولات است که می‌توانند برای سلامتی بدن بسیار مفید باشند.

معمولاً قبل از استفاده، سیر خشک را باید به‌مدت زمان کوتاهی خیس کنید یا در آب جوش قرار دهید تا ملایم شده و قابل استفاده شود.

سیر خشک از جمله مواد غذایی دارای ماندگاری بالاست و با نگهداری در جای خشک و خنک، آن را می‌توانید برای مدت طولانی نگهداری کنید.

خرید سیر خشک

خرید سیر خشک

برای مطمعئن شدن از کیفیت سیر خشک و خریدی موفق، می‌توانید به نکات زیر توجه کنید:

معتبریت فروشگاه: از فروشگاه‌های معتبر و قابل اعتماد خرید کنید زیرا این فروشگاه‌ها معمولاً محصولات با کیفیت و مرغوب را عرضه می‌کنند.

نظرات مشتریان: نظرات و بازخوردهای مشتریان قبلی را بررسی نمایید چون این نظرات می‌تواند به شما در درک بهتری از کیفیت محصول کمک کند.

 

بسته‌بندی: بسته‌بندی محصول را بررسی مورد توجه قرار دهید. بسته‌بندی مناسب و سالم می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت محصول باشد.

تاریخ تولید و انقضا: تاریخ تولید و انقضای محصول را بررسی کنید. محصولی که تاریخ انقضای آن نزدیک است، کیفیت کمتری دارد.

با توجه به این نکات، می‌توانید از کیفیت سیر خشک اطمینان حاصل کرده و محصولی با کیفیت و مرغوب را خریداری نمایید.

قیمت سیر خشک + خرید و فروش

قیمت سیر خشک + خرید و فروش

عواملی مانند کیفیت، محل تولید، میزان تقاضا و عرضه، روش تهیه و برند می‌توانند بر قیمت سیر خشک تأثیر داشته باشند.

قیمت این محصول در بازار ایران متفاوت است و به عوامل فوق بستگی دارد اما، با این حال نرخ آن در بازار ایران به طور کلی از ۱۱۰/۰۰۰ تومان الی ۱۵۰/۰۰۰ تومان می باشد.

 

امروزه، بسیاری از فروشگاه های موجود در سطح شهر، به صورت آنلاین شروع به فعالیت کرده اند که همین امر باعث سهولت کار مشتریان و متقاضیان شده است.

خریدار می تواند پس از تماس با مشاورین این محصول و آگاهی از کم و کیف و قیمت نهایی آن، به سایت های معتبر مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش، خرید خود را تکمیل نمایند‌.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5/5 - (2 امتیاز)

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *